Καλησπέρα:

Χρησιμοποιώ το Microsoft Office Outlook 2007.

Εχω ένα πρόβλημα σχετικά με την ανάγνωση της λίστας.

Ερχονται κάποια e-mail, αλλά δεν έρχεται το αρχικό μήνυμα.

Για παράδειγμα, ήρθαν οι απαντήσεις του λίσταρχου στο θέμα όμορφη παρέα,
αλλά δεν μου έφτασε ποτέ το αρχικό μήνυμα και για να το διαβάσω, έπρεπε να
το βρώ μέσω της απάντησης κάποιου άλλου.

Το ίδιο έγινε και στο θέμα Κινητοποίηση ενάντια στην πολιτική που εξοντώνει.

Πρέπει επιπλέον να χάνω και άλλα μυνήματα της λίστας.

Τι φταίει σε αυτό;

Οι πρώτες ενέργειες που έκανα, έλεγξα τις ρυθμίσεις του λογαριασμού μου στο
Windows live mail, το οποίο έγινε τώρα Microsoft outlook.

Δεν βρήκα κάτι που χρειάστηκε να ρυθμίσω.

Θα περιμένω απάντηση όποιος γνωρίζει.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.