Εχεις καεί μάλλον γι αυτό το λες.
Αλλά υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των δύο φύλων.
Ο άνδρας αν καταλάβει πως ο έρωτας του χτυπά την πόρτα φτάνει ως το τέλος μη
αναλογιζομενος τις συνέπειες. Εξ ου και το άσμα.
Οι γυναίκες είστε πιο εγκεφαλικά όντα γενικώς και στον τρόπο σκέψης αλλά και
στα συναισθήματα που θα αφήσετε να φανούν.
Μιλάει η πείρα....

Nickoletta Bakopanos <nickole.bakopa...@gmail.com> έγραψε:

Αποστολή με Samsung GALAXY s4
Γιάννης Μουτάφης