Άρχισα να το ψάχνω από τότε που αποφάσισε να φτιάξει το νεο δημαρχείο. Οπότε τα ξέρω. Τόση πρεμουρα να φύγει ο γιατρός από το καραβαν σεραι...
Για τον πανικα τα είπες όλα. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα.

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com

On 22 Οκτωβρίου 2013 10:55:38 ΠΜ γρηγόρης αργυρόπουλος <grega...@gmail.com> wrote:

κοίτα. ο έλληνας αν θές την άποψη μου είναι θυάσωτης του πανηγυριού άπλως ο πανίκας το είχε όπως λέμε. θυμάσαι τα μεγάλα κανάλια πως άίζαν πανίκα; ήταν αυτόπου μπορείς να πείς ανάμεσα στον κόσμο. δηλαδή σε ένα μπουζουκτσίδικο θα ανέβαινε να τραγουδήσει. σε μία ταβέρνα θα έστελνε ένα μπουκάλι σε μία παρέα, δεν ήταν σνομπ. γενικώς το στηλ άρεσε. μην ξεχνας πως στις εκλογές σάρωνε απο την πρώτη κυριακή. τυχαιό; δε νομίζω. οσο για παπαγεωργόπουλο έκανε τι έκανε η πόλη ηταν καθαρή! περιποιημένη! το λάθος του κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι πως εμπηστεύτηκε ανθρώπους όπως ο λαιμούσιας. ρώτα και θα καταλάβεις
γρηγόρης
Στις 22/10/2013 10:42 πμ, ο/η Γιάννης Μουτάφης έγραψε: