From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of mlaspas
Sent: Sunday, October 27, 2013 1:46 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] βιβλιοπροτάσεις

Ένα καταπληκτικό βιβλίο, κατά τη γννώμη μου, που αναφέρετε στην εισβολή των
Τούρκων στην Κύπρο είναι το βιβλίο της CHRISTY LEFTERI - Οχτώ ημέρες και μιά
Κυριακή

Μιχάλης

Στις 30/10/2013 12:44 μμ, ο/η Marina Apostolou έγραψε:
> Καλησπέρα,
> Σπύρο σε ευχαριστώ πολύ για αυτό το βιβλίο. Θα πρέπει να περιέχει αρκετές
> πληροφορίες για τον πόλεμο που έγινε τότε, αφού υπάρχουν και ζωντανές
> μαρτυρίες και από τους Τούρκους και από τους Έλληνες.
> Ανεβάζεις πολύ ωραία βιβλία. Μπράβο.
> Πολλούς χαιρετίσμους.
> Μαρίνα.

http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική,
Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το
http://www.isobitis.com Φιλοξενείται δωρεάν από τον server της orasi mailing
list http://www.hostvis.net

database 8485 (20130624) __________

http://www.eset.com