φίλε οι κάρτες της επαρχίας πριν ακετά χρόνια βέβαια δεν είχαν ισχύ για τα μέσα της αθήνας, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι τώρα.

From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, November 12, 2013 8:29 PM
To: <panto...@windtools.gr>; "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Κάρτες μετακίνησης

Καλησπέρα Τάκη. Οι υπάλλυλοι σίγουρα από άγνοια σου ζήτησαν εκκαθαριστίκό από την εφορία για τους τυφλούς δεν υπάρχουν οικονομικά κριτήρια μάλιστα αναφέρεται ξεκάθαρα στην σχετική υ απ που έχει ποσταριστεί εδώ. Επίσης δεν χρειάζεται χαρτί από τα κεπα εφόσον είσαι εγεγραμμένος στα μητρώα της πρόνοιας. όσο για τα μεταφορικά μέσα ισχύει στα υπεραστικά κτελ, αστικά κτελ, μετρό, ησαπ προαστιακό σε αθήνα και οασα και οασθ για Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα. Δεν ισχύει για αεροπλάνα, ενώ για πλοία και τρένα τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα.
Χαιρετισμούς
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: panto...@windtools.gr