καλησπέρα, παιδιά. Σαφώς κανείς από εμάς δε ζει εκτός πραγματικότητας. Δε ξέρω για το αν η συγκεκριμένη πληροφορία ήταν κατασκευασμένη. Ξέρω όμως πως μετά από κάποιους μήνες αυτό εφαρμόζεται στην αγορά. Κανείς μας δεν πρέπει να ασπάζεται ο,τιδήποτε γράφεται είτε αυτή η πληροφορία είναι στο διαδίκτυο είτε σε κάποιο περιοδικό, ραδιόφωνο ή κανάλι. Και με συγχωρείτε αν μου διαφεύγει κάτι. Αλλά ο Άγγελος πόσταρε ένα άρθρο που έδινε πληροφορία που στη συνέχεια την βλέπουμε να εφαρμόζεται στην αγορά. Και αλήθεια υπάρχει κανείς από εμάς που να συμμερίζεται τη διάψευση της πληροφορίας αυτής; Πόσες φορές δε διαψεύτηκαν ειδήσεις που στη συνέχεια εφαρμόστηκαν;
Εγώ το άρθρο το βρήκα ενδιαφέρον.
Φιλικά
Νατάσα
From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Thursday, November 14, 2013 6:16 PM
Subject: Re: [Orasi] Αυτες ειναι οι 11 πολυεθνικές που ζήτησαν μισθό 250-300 ευρω ...

καλησπέρα νατάσα. δεν ζούμε εκτός κοινονίας. ζούμε την πραγματικότητα. δεν χρειάζοντε κατασκευασμένες ειδήσεις για να πιστούμε. φιλικά ----- Original Message ----- From: "Natasa Brenta" <brenta.2...@gmail.com>
Sent: Thursday, November 14, 2013 4:12 PM

Πάντως παιδιά μην εκπλήσεστε! Αυτή τη στιγμή έχω κοπέλα 24 ετών που εργάζεται σε σούπερτετράωρη και έχει υπογράψει πως δε θέλει να πληρωθεί υπερωρίες που σημειωτέον είναι καθημερινά άλλες 2 με 4 ώρες. Και όλα αυτά για 250 ευρώ. Θα μου πείτε γιατί δουλεύει; Η απάντηση για να έχει ασφάλεια.
Φιλικά
Νατάσα