Γεια σας.

Μιά και η λίστα κλείνει 6 χρόνια έχω μιά μικρή παράκληση που την σκεφτόμουν από
καιρό αλλά δεν τολμούσα να την εκφράσω.
Νομίζω όμως ότι σήμερα είναι κατάληλη μέρα διότι θα έδινε στην λίστα μιά
ξεχωριστή νότα.

Αυτά τα δύο χρόνια που είμαι μέλος στην όραση πάντα διερωτόμουν πως άραγε να
είναι η φωνή του καθενός από εσάς?
Θα ήθελα λοιπόν να παρακαλέσω όσους θέλουν να ηχογραφήσουν ένα μικρό κομάτι με
την φωνή τους και να το βάλουν ήτε στο dropbox ήτε όπου αλλού μπορούν για να
ακούσουμε τις φωνές σας.

Προσωπικά μέχρι τώρα άκουσα τον Κώστα τον Νεκτάριο και την Μαρία Γιοργακαράκου
σε ηχογράφηση που μας έδειξαν το android και ifone.
Επίσης και την Πωλίνα όταν συμετίχε σε κάποια εκπομπή στο ραδιοφωνικό ίδρυμα
Κύπρου.
Αλλά καλό θα ήταν αν υπήρχαν οι φωνές όλων κάπου συγκεντρωμένες.
Αύριο το πρωί θα στήλω την δική μου ηχογράφηση.
Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα.
Νίκος