μπράβο Νικόλα. ωραία τα παραπονεμένα λόγια.
Στις 20/11/2013 1:08 μμ, ο/η Nikos Demetriou έγραψε:
Γεια σας.
Μιά και η Ελένη μου θύμησε τα τραγούδια που ηχογραφήσαμε σας στέλνω
ένα ιταλικό https://soundcloud.com/eleni1980/acqua-di-mare
και τα παραπονεμένα λόγια που μου κάνει διφωνία. Παρόλο που τώρα που
το ακούω ξανά θα το έπαιζα λίγο διαφορετικά στο ακορντεόν.
Η ηχογράφηση αυτη είναι από το 2009.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/11850405/Paraponemena%20logia.mp3
Νίκος