καλησπέρα μαρία. οι εφαρμογές που προτίνω πάντα τις έχω δοκιμάση πρώτα. όπως ίσως γνωρίζης κάπιες εφαρμογές, δεν είναι απόλυτα προσβάσιμες γιαυτό και το VoiceOver έχη την επιλογή μετονομασίας των κουμπιών. στην συγκεκριμένη εφαρμογή μετονόμασε ως εξής. μέγκα η οποία δεν ανοίγη έχη όμως δική του προσβάσιμη εφαρμογή. ακολούθως θα μετονομάσης το δεύτερο αντένα, το τρίτο άλφα, το τέταρτο σκάι, το πέμπτο ρίκ, το έκτο βουλή, το έβδομο ζούγκλα, και το όγδωο τιβί αχελώος. ----- Original Message ----- From: "Μαρία Κάτρη" <m-ka...@otenet.gr>
Sent: Saturday, November 30, 2013 3:57 PM
Subject: Re: [Orasi] νέα εφαρμογή για τηλεόρασι στο iphone και στο antroit

Σπύρο καλησπέρα!
μόλις δοκίμασα την εφαρμογή και το VoiceOver δε μου διαβάζει κανένα κανάλι. Απλά μου λέει button. Το Mega δεν ανοίγει κΑΘΌΛΟΥ. Εσύ το έχεις δοκιμάσει;

Από το iPhone μου30 Νοε 2013, 11:48, ο/η Σκορδίλης Σπύρος <spyri...@otenet.gr> έγραψε:´

είναι προσβάσιμη. έχη τα εξής κανάλια. αντένα αλφα σκάι βουλή ζούγκλα ρίκ και τιβί αχελόως.
Greek Live TV by GEORGIOS MOUSTAKAS
https://itunes.apple.com/gr/app/greek-live-tv/id765528484?mt=8

I'I?IO I"I? iPhone I?I?I.