Ερώτηση:

Είναι δωρεάν, ή μήπως χρειάζεται κάποιο crack?

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος

-----Αρχικό μήνυμα-----
Από: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] εκ μέρους του Nikos Demetriou
Αποστολή: Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013 11:31 πμ
Προς: mirasou; orasi mailing list
Θέμα: [Orasi] Χρήσιμη συμβουλή για cdex και windows 64 bit

Γεια σας.
Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε το πρόγραμα cdex.
Είναι ένα πρόγραμα για την αντιγραφή μουσικών cd στον υπολογιστή ήτε σε mp3 ήτε
σε wav. Είναι πολύ απλό στην χρήση και αρκετά προσβάσιμο.
Μπορίτε να το βρήτε στην σελίδα http://cdexos.sf.net Αν όμως προσπαθήσετε να το
εγκαταστήσετε σε windows 7 64 bit καλό θα ήταν να αλλάξετε τον φάκελο που θα
φιλάει τους δίσκους που θα αντιγράφετε διότι θα είναι πολύ δύσκολο να το βρήτε.
Υπο κανωνικές συνθήκες το πρόγραμα ήτε αποθηκεύει τους δίσκους στο my music σε
έναν φάκελο που ονομάζεται mp3 ήτε στο program files cdex mymusic.
Στα 64 bit windows όμως δεν υπάρχει φάκελος my music στο program files x86 cdex.
Τα cd αποθηκεύονται στο AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\CDex\my
music Προσωπικά μου πήρε αρκετό χρόνο να εντοπήσω που αποθηκεύονται και αν δεν
είχα βοήθεια από μία φίλη που είχε το ίδιο πρόβλημα όπως εγώ ακόμα θα έψαχνα.
Για αυτό για να μην ψάχνετε καλό θα ήταν να αλλάξετε τον φάκελο σε κάτι άλλο
από τις ρυθμήσεις του προγράματος.
Νίκος

orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική,
Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το