καλησπέρα Μαρίνα! προσωπικά, δεν είμαι ικανοποιημένος από το ποίημα, μιας και για τους περισώτερους δε γνωρίζω σχεδών τίποτα! ασφαλώς και θα συναντηθούμε κάποτε, εγώ με τους Κυπρίους, έχω πάντα καλή σχέση. ο Νίκος ο Γιαλλούρης, είναι κουμπάρος μου. με το συχωρεμένο το Γιώργο τον Πολυκάρπου, ήμασταν φίλοι. ο προπονητής που είχα κάποτε στο ποδόσφαιρο, είναι Κύπριος. οπότε αγαπάω πολύ την Κύπρο. έχω έρθει δύο φορές και πέρασα υπέροχα! μου έχει μείνει αξέχαστο το ψητό που κάνετε στους γάμους. αυτό που σιγοψήνεται μέσα στο χώμα. το θυμάμαι και μου τρέχουν τα σάλια. καλό βράδυ!
Στις 11/12/2013 6:28 μμ, ο/η Marina Apostolou έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά,
Νίκο σε ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο ποιήμα σου, εννοείται οτι θα
συναντηθούμε στην Κύπρο ή στην Αθήνα. Οσο για τον Νίκο Δημητρίου τον αναφέρεις
στο πρώτο ποιήμα, δεν τον  εχεις ξεχάσει.
Μαρίνα.

-----Original Message-----
From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νίκος Χαρίτος
Sent: Wednesday, December 11, 2013 1:54 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] για τα νέα μέλη της λίστας

``Για τα νέα μέλη της λίστας

Ποίημα είχα γράψει κάποτε, στης λίστας μας τα μέλη,

Ακούστε όμως τι ζήτησε, ο Σπύρος μας, τι θέλει!

Να συμπληρώσω έτσι απλά, τα μέλη τα κενούρια,

Σας λέω όταν το άκουσα, μου έφυγε η ούγια!

Δύσκολο αυτό που ζήτησε, μα θα το προσπαθήσω!

Αφού λοιπών με τσίγκλησε, έτσι δε θα το αφήσω!

Τη Νικολέτα έχουμε, λοιπών τη Μπακοπάνου,

Που μου παραπονέθηκε, πως έμεινε εκτώς πλάνου!

Αφού μέλος δεν ήσουνα! Πως τότε να σε ξέρω;

Θα προσπαθήσω σήμερα! Και ότι καταφέρω!

Κατάγεται απ’τα Λεχενά, η φίλη μας η Νίκη,

Όμως δεν πάει εκεί συχνά! Μένει, Θεσσαλονίκη!

Τώρα μη με ρωτήσετε, αυτή, με τι ασχολείται,

Γιατί θα την πατήσετε! Και άκρη, δε θα βρειτε!

Καλύτερα για σιγουριά, ρωτήσετε εκείνη!

Εγώ δεν ξέρω! Γκαντεμιά! Η άγνοια μου τη δίνει!

Στη λίστα είναι τακτική, κείμενα αναρτά,

Δίχνει πολύ ευγενική, στάση άψογη κρατά!

Να’ναι με μία φίλη μου, ξαδέρφη, εδώ τυχαίνει,

Οπότε από τα χείλη μου, λόγος κακός, δε βγαίνει!

Να κι άλη μια Σαλονικιά! Λέγεται, Άννα Γιότα!

Μέσα στη λίστα μας γλυκιά, ευχάριστη είναι νότα!

Το όνομα το πραγματικό, όμως δεν είναι Άννα!

Είναι υποκοριστικό! Το ολόκληρο, Βουζιάνα!

Είναι κι αυτός Σαλονικιός! Τα πάντα επί ίσοις όροις,

παλεύει ο Αργυρόπουλος, ο φίλος ο Γρηγόρης!

Στης λίστας μας τα θέματα, πάντοτε παρεμβαίνει!

Ποτέ δε λέει ψέματα! Στη γνώμη του επιμένει!

Από την Πάτρα! Αλέξανδρος, λέγεται Δημητρόπουλος!

Λες και ακούς Αλέξιος, του σύριζα, Μητρόπουλος!

Στη γνώμη του επίμονος! Κι εκείνος, συριζέος!

Περιεκτικός και σύντομος! Πάραπολυ ωραίος!

Καλούδη το επόνημο, το όνομα, Μαριλή!

Ένα υπέροχο άτομο! Και φίλη μου καλή!

Εκείνη κατοικεί εδώ! Στη Νίκαια! Στην Αθήνα!

Να γίνει έχει όνειρο, δημοσιογραφίνα!

Δυό νέα μέλη έχουμε! δυό Κυπριοτοπούλες!

Τη λίστα ομορφαίνουνε! Είναι κι οι δύο κούκλες!

Είναι η Ελένη μας η μια! Η άλλη, η Μαρίνα!

Και θα βρεθούμε από κοντά! Στην Κύπρο, ή στην Αθήνα!

Το επόνημο Ασλάνογλου, το συναντάμε πάλι!

Μα αυτό είναι του Άγγελου! Αδερφού, του Μιχάλη!

Κάποτε ήταν αθλητής, παραολυμπιονίκης!

Μεγάλος ποδοσφαιριστής! Και κηνηγός της νίκης!

Κάθε βδομάδα έχουμε και ένα ανεκδοτάκι,

Από το φίλο βλέπουμε, το Γιώργο Καλουδάκη!

Τα ανέκδοτα που αναρτά, είναι χαριτομένα,

Τα περισώτερα απ’αυτά, πολύ πετυχημένα!

Στον Πανελλήνιο πρόεδρος, στην τοπική της Κρήτης!

Όμως δεν είναι Κρητικός, μα βοριοελλαδίτης!

Εξού και το επόνημο, κατάληξη σε ίδης,

Μέλος μας είναι εκλεκτό, ο Πάνος Γραμμενίδης!

Νίκος Χαρίτος

orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική,
Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το

database 8485 (20130624) __________

http://www.eset.com