καλησπέρα! πάντως η Πόλη από τον πανελλήνιο που είχα ρωτήσει τότε, μου είχε πει, ότι έτσι τελειώνει το βιβλίο.
Νίκος!
Στις 15/12/2013 9:09 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
καλησπέρα ελένη. το είχα ψάξη τότε θυμάμε στους φορείς και τελείωνε η ενγραφή στο σημείο που το είχα εγώ. τώρα τι έγινε κανείς δεν μπορή να ξέρη. εκεί τελειώνη? γράφτικε και δεν μεταγράφηκε απο το προτότυπο? δεν μπορώ να ξέρω. μόνο αν είχαμε το βιβλίο και το συγκρίναμε. μέχρι σήμερα όμως δεν μου έχη δωθή η ευκαιρία να κάνω τέτοια σύγκριση. αν τύχη και κάπιος δικός σου τύχη να το έχη και το κοιτάξης ππέσμας. έμεινα και εγώ στα κρύα τότε θυμάμε.
----- Original Message ----- From: "Eleni" <eleni...@cytanet.com.cy>
To: <Orasi@hostvis.net>
Sent: Sunday, December 15, 2013 8:21 PM
Subject: [Orasi] Καλοκαίρη στη Γαλία.

Καλησπέρα παιδιά. Λίγους μήνες πριν, αν θυμάμαι καλά μέσα στον Ιούνιο ήταν,
Σπύρο είχες βάλει στις βιβλιοπροτάσεις το βιβλίο αυτό, και όπως είχες
επισημάνει τότε, μάλλον θα πρέπει να έλειπαν κάποια αρχεία. Αν μπορείς, και φυσικά αν το εχεις διερευνήσει, σε παρακαλώ πες μου τι αποτέλεσμα είχες, ή στείλε τα αρχεία που έλειπαν τότε. Δυστυχώς, άρχισα να το διαβάζω και είμαι
με την αγωνία σε κρίσιμο σημείο. Ευχαριστώ.

Ελένη