το αναφέρω επειδή όλοι μας συνηδήτα ή ασυνήδητα το σπρωχνουμε κάποιες φορές πίσω-πίσω στην μνήμη μας
γρηγόρης
Στις 18/12/2013 12:49 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε:
αυτονόητο αυτό που επισημαίνεις αλλά καλό ειναι που το επαναλαμβάνεις.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: γρηγόρης αργυρόπουλος
Sent: Wednesday, December 18, 2013 12:30 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Δ. Τσουκαλάς για πόθες έσχες: Δεν έχω ποτέ στη ζωή μισθοδοτηθεί από το Δημόσιο

η ευσυνηδησία δεν είναι πηστεύω θέμα πολητικής τοποθέτησης αλλά θέμα
προσωπικότητας. γνωρίζω οπαδό της χρυσής αυγής που όπου δεί τυφλό θα
τρέξει να τον βοηθήσει, ξε΄ρω όμως και αλλόν που λέει ότι ειμαστέ βάρός
στην κοινωνία. αναφέρω αυτό το παράδειγμα όχι επειδή υποστηρίζω χρυση
αυγή που δεν την στηρίζω απλά για  να πώ πως παντού υπάρχουν αθρωποι και
παντού υπάρχουν ζώα. μιλώ για εκείνα τα δύποδα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας
γρηγόρης
Στις 18/12/2013 11:09 πμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε:
αυτά που λέγονται είναι ανοησίες.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος