Καλημέρα παιδιά:

Εδώ και πολλές μέρες, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, προσπαθώντας να εγκαταστήσω
κάποιο πρόγραμμα στον υπολογιστή μου:

Πρόκειται για το μουσικό πρόγραμμα Sibelius 6.

Μώλις ξεκινάω πατώντας το εκτελέσιμο αρχείο, αρχικά μου ζητούσε να βάλω στο
φάκελο C:/windows/system32 2 αρχεία .dll, το xerces-c_2_6.dll και το
extendedui.dll.

Αφού τα βρήκα και τα έβαλα στο φάκελο, στη συνέχεια μου εμφάνιζε το μήνυμα
σφάλματος:

The application was unable to start correctly 0xc000007b.

Εδώ αρχίζει η οδύσσεια:

1.       Ψάχνοντας και διαβάζοντας σε διάφορα Forum, απεγκατέστησα όλα τα
αρχεία του Microsoft Visual C 2005, Visual C 2008, Visual C 2010 και Visual
C 2012.

2.       Μετά, τα ξαναέστησα πάλι όλα από την αρχή.

3.       Εδώ μου ζήτησε να βρώ το αρχείο Atl100.dll, το οποίο έλειπε από το
σύστημα μου και μου ζητούσε να το βάλω στο φάκελο C:/windows/system32.

4.       Αφού το έκανα και αυτό, καμία αλλαγή, το μήνυμα σφάλματος παρέμενε.

5.       Στη συνέχεια, επιδιώρθωσα όπως μου υπέδειξαν το Microsoft Net frame
work 4.5.1, όπου η επιδιώρθωση έγινε με επιτυχία.

Το σφάλμα συνεχίζει ακάθεκτο.

Ελεγχος σφαλμάτων δίσκου:

Μετά, πήγα στην εκτέλεση, πληκτρολόγησα Cmd και αφού πάτησα Enter,
πληκτρολόγησα στη γραμμή εντολών την εντολή chkdsk και πάτησα Enter.

Με τη συγκεκριμένη εντολή, εξετάζουμε το δίσκο για σφάλματα.

Μώλις ολοκληρώθηκε η σάρωση, μου εμφάνισε μήνυμα ότι ο δίσκος έχει
προβλήματα και πρέπει να τον επιδιορθώσω.

Πήγα πάλι στην εκτέλεση και πληκτρολόγησα την εντολή sfc /scannow και πάτησα
Enter.

Η σάρωση έγινε με επιτυχία και τα σφάλματα του δίσκου επιδιορθώθηκαν.

Όμως το σφάλμα, μώλις πάω να εγκαταστήσω το πρόγραμμα που θέλω, συνεχίζει
ακόμα.

Αναβάθμιση των προγραμμάτων οδήγησης της οθώνης και των γραφικών:

Χρησιμοποιώ Ati mobility radeon 4500-5100.

Ο φορητός μου είναι Toshiba Satellite L650D.

Όλα τα σχετικά προγράμματα οδήγησης είναι απόλυτα ενημερωμένα.

Εδώ δεν έκανα τίποτα το ιδιαίτερο.

Στη συνέχεια, μου υπέδειξαν να εγκαταστήσω κάποιο πρόγραμμα ελέγχου
σφαλμάτων της Registry.

Δοκίμασα με το speedupRegistry booster, όπου επιδιόρθωσα 470 και κάτι
σφάλματα.

Μετά, δοκίμασα με το Registry mechanic, όπου επιδιόρθωσα 2170 σφάλματα.

Επίσης, δοκίμασα και με τον καθαρισμό του μητρώου μέσω του C cleaner, του
οποίου έχω την τελευταία έκδοση.

Το σφάλμα 0xc000007b, παραμένει άλυτο.

Τέλος, μου υπέδειξαν να εγκαταστήσω το Regservo-pro installer, το οποίο
βρήκα και εγκατέστησα, μου βγάζει ότι έχω 692 σφάλματα, αλλά δεν μπορώ να
κάνω Fix errors, γιατί δεν έχω σειριακό αριθμό να το ενεργοποιήσω.

Ψάχνω κάποιο σπαστήρι, ή σειριακό αριθμό για το πρόγραμμα Regservo-pro
installer.

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι, ή διαθέτει κάποιο link, ας το κάνει μια πάσα.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.