καλόοοοο.
γρηγόρης
Στις 20/1/2014 1:01 μμ, ο/η Σεκαδάκης Νικήτας έγραψε:
O μόνος λόγος που έχουμε σταθερά τηλέφωνα πια, είναι για να βρίσκουμε που στο
διάολο είναι το κινητό μας ...

Χώρισα ... γιατί ήθελα να στείλω «καλημέρα αγάπη μου» κι έστειλα «καλημέρα
αράπη μου» άντε να το μαζέψω μετά !!!

Βρέχει ... Κάθομαι και κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι αστραπές
στον συννεφιασμένο ουρανό. Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο. Συνειδητοποιώ πόσο
πολύ μου λείπεις !!! Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σε έστελνα για τσιγάρα !!!

- Πόσο καιρό δουλεύετε σ' αυτή την εταιρεία ?
- Απ' τη μέρα που απείλησαν να μ' απολύσουν ...

Σήμερα στις 4 τα ξημερώματα ήρθε ο γείτονας και μου χτύπησε την πόρτα. Μα καλά
... Δεν έχει καθόλου τρόπους ;
Πάλι καλά που ήμουν ξύπνιος παίζοντας ντραμς. Αλλιώς σιγά μην του άνοιγα ...

Πάει ένας στον μανάβη και ρωτάει :
- Τι είναι αυτό ?
- Ντομάτες.
- Ωραία ... Δώστε μου 2 κιλά, αλλά κάθε ντομάτα σε άλλη σακούλα.
Του τα βάζει ο μανάβης.
- Αυτό τι είναι ?
- Πατάτες.
- Δώστε μου 3 κιλά , αλλά κάθε μία σε ξεχωριστή σακούλα.
Το κάνει και αυτό ο μανάβης.
- Τι είναι αυτό ? ξαναρωτάει ο τύπος.
- Φακές, λέει ο μανάβης, αλλά δεν τις πουλάμε ...

- Μπαμπά, μπαμπά ... Τι είναι αυτό που φαίνεται εκεί μέσα στη θάλασσα ?
- Υπερωκεάνιο παιδί μου .
- Αλήθεια ? Και πως γράφεται ?
- Τώρα που το βλέπω καλύτερα, μάλλον βάρκα είναι ...

-Θέλω να σου εκμυστηρευτώ κάτι ... Είμαι άθεος και γκέϊ ...
- Ρε πούστη μου, δεν έχεις τον θεό σου ...

Ο σύζυγος γυρνάει στο σπίτι και λέει στη γυναίκα του :
- Το βράδυ θα πάμε και οι δύο στις πoυτάνες.
- Δηλαδή ?
- Εγώ , θα πάω στην Σβετλάνα κι εσύ θα πας στη μάνα σου ...

Αυτό που οι τραγουδίστριες, θέλουν να βελτιώσουν τα επαγγελματικά τους κι αντί
να κάνουν φωνητική κάνουν πλαστική, δεν το καταλαβαίνω ...

Όταν έχω νεύρα στην δουλειά πλησιάζω το αφεντικό μου και του λέω : «είσαι
μαλάκας» ... μετά δείχνω το bluetooth μου και νομίζει ότι μιλάω στο κινητό. !!!

Συγγνώμη κύριε Διευθυντά, μήπως ξεχάσατε να με απολύσετε ;; Το λέω επειδή δεν
πληρώνομαι εδώ και καιρό, γι' αυτό !!! ...

Οι κανίβαλοι όταν νηστεύουν τρώνε μόνο σόγια (θείους, ξαδέρφια).

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΟΤΕ ΛΑΘΗ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ !!!!!!!

Έχασες το καπάκι της μερέντας ? μην αγχώνεσαι . φάτην όλη να μη χαλάσει.

- Από ποιανού σόι είστε εσείς ;
- Από του γκόμενου της νύφης !

No virus found in this message.