καλημέρα ελένη. δεν κάνεις λάθος όντως εξέπεμπε απο την θεσσαλονίκη και η εκπομπή λεγόταν: με του βοριά τα κύματα
σου στέλνω χαιρετήσματα.
την άκουγα κι έγω συχνά όταν πήγαινα λονδίνο μιάς και οι γονείς μου ζούν εκεί απ οχρόνια
γρηγόρης
Στις 29/1/2014 12:15 πμ, ο/η Eleni έγραψε:
Γεια σας. Νίκο, έκανα και γω ακριβώς το ίδιο όταν είμουν στην Αγγλία. Είχα ένα
μεγάλο ραδιοκασετόφωνο που χωρούσε 2 κασέτες κιόλας, και είχε τέσσερις στάσεις
για τα κύματα του ραδιοφώνου. Κάποτε έπιανα και το ρικ εγώ, αλλά συνήθως άκουγα
το τρίτο πρόγραμμα της έρα. Τώρα που το θυμάμαι, είχε μια εκπομπή τα βράδια που
έπερναν ακροατές απόλο τον κόσμο. Αν έχω λάθος ας μου το πει κάποιος αν ξέρει,
αλλά θυμάμε εξέπεμπε από τη Θεσαλονίκη. Μια φορά, είχε μπάσκετ με τον
Παναθηναικό και θα πήγαινα στο δωμάτιο μιας φίλης μου να φάμε που μέναμε στην
ίδια εστία, και το αγόρι της μου ζήτησε αν γινότανε να του βάλω να ακούει από
το τηλέφωνο το ματς. Φυσικά ήταν δωρεάνν τα τηλέφωνα στα δωμάτια μας, αλλά
θυμάμαι μετά που κάποιοι με πέρνανε τηλέφωνο και ανυσηχούσαν που ήμουν τόσες
ώρες κρατημένη. Χαχαχα. Ωραίες αναμνήσεις. Επειδή μου θύμησες το Στράτο, έχω να
πω ότι είναι από τις μεγάλες μου αδυναμίες. Δεν έχει τραγούδι σκάρτο κατά τη
γνώμη μου. Τα 2 αγαπημένα μου όμως, είναι το γύρισε κοντά μου και το Αγαπώ τα
παλικάρια.
Ελένη.

-----Original Message-----
From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Nikos Demetriou
Sent: Tuesday, January 28, 2014 11:49 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] ο Γιάννης ο φονιάς

Γεια σας.
Χαίρομαι που σας έφερα στον νού παλιές αναμνήσεις.
Είναι γεγονός πως κάποια τραγούδια τα συνδέουμε με κάποιες αναμνήσεις.

Εγώ όταν σπούδαζα στην Αγγλία ερευνούσα τα μεσέα κίματα την  νύχτα.
Μία νύχτα ίσως να ήταν ευνοηκές οι καιρικές συνθήκες και πρέπει να έπιασα την
ερα5 και ακουγόταν το τραγούδι του Διονισίου λεγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη.
Ήταν η μόνη φορά που άκουσα κάτι Ελληνικό από τα μεσέα κύματα στην Αγγλία.
Μετά βέβαια βρήκα ραδιόφωνο με βραχέα και άκουγα τακτικά την ερα5 αλλά ο ήχος
ήταν τόσο άθληος που δυνάμωνε και χαμίλωνε συνέχεια.
Αυτά συνέβεναν όταν είμουν στο dorton college που ήταν για τυφλούς. Εκεί δεν
είχαμε διαδείκτιο στα δομάτια μας και έτσι τις νύχτες ήταν απαρέτητο το
ραδιόφωνο.
Μετά στο πανεπιστήμιο είχαμε διαδίκτιο στο δομάτιο μας και ήταν πιο έφκολη η
ακρόαση Ελληνικών και κυπριακών σταθμών και φυσικά πολύ πιο καθαρός ο ήχος.
Νίκος