Κάποτε όταν κάποιος με ρώτησε γιατί προτιμάω τον δρόμο από το πεζοδρόμιο η απάντηση μου ήταν:
Στον δρόμο ο μόνος κίνδυνος είναι τα αυτοκίνητα.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Natasa Brenta
Sent: Thursday, February 13, 2014 11:16 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Θεσσαλονίκη: «Ανίκανος ο δήμος να καλύψει τις ανάγκες των ΑμεΑ»

Εγώ να δεις! Και να σκεφτείς ότι τον πρώτο καιρό, εναντιωνόμουνα σε όποιον
μου έλεγε να πηγαίνω από το δρόμο και κυρίως στον τότε απλό φίλο και τωρινό
μου σύντροφο Τζελάλ. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι του έλεγα αν εσύ θες να πας
να σκοτωθείς να πηγαίνεις από το δρόμο.Εγώ θα πηγαίνω από το πεζοδρόμιο...
Απορώ πως με ανεχόταν...Ήμουν όμως πρωτάρα και ευτυχώς προσαρμόστηκα πολύ
γρήγορα στο δρόμο! χαχαχα!
Φιλικά
Νατάσα
----- Original Message ----- From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" <alexandrosdi...@hotmail.com>
Sent: Thursday, February 13, 2014 7:27 PM
Subject: Re: [Orasi] Θεσσαλονίκη: «Ανίκανος ο δήμος να καλύψει τις ανάγκες
των ΑμεΑ»

εγώ πάντως νοιώθω περισσότερη ασφάλεια στον δρόμο παρά στο πεζοδρόμιο! αλέξανδρος