Θα αποτελέσεις, αποτελείς προτυπο για πολλούς.

Φιλικώτατα
Μιχάλης

Στις 9/3/2014 9:15 πμ, ο/η panto...@windtools.gr έγραψε:
Θα συγχαρώ κι εγώ, μέσω Οράσεως, τη Μαρία, καθώς χθες άκουσα το πρόγραμμά της και σήμερα η Μαρία πρέπει να "δοκιμάζεται" στο σεμινάριό της. Δεν έχω να πω τίποτε για την αξιοπρέπεια και την αγάπη σε αυτό που κάνει, κάτι που, πολύ ορθά, τόνισε ο Νίκος, γιατί απλούστατα την γνωρίζω από το 1985 και η Μαρία δεν θα μπορούσε να πράξει διαφορετικά. Θερμή καλημέρα από τη Λιμνούπολη που ταλαιπωρείται, κι εγώ μαζί, από μία συχαμερή ίωση που δεν σε ρίχνει αλλά σε κάνει να νοιώθεις μούχλας,
               Τάκης

-----Original Message----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Sunday, March 09, 2014 12:40 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Εκπομπή με τη Μαρία Γςωργακαράκου

γεια σου Μαρία! αν και κάπως καθιστερημένα, μόλις κατάφερα να βρω το
χρόνο και να ακούσω την εκπομπή. προσωπικά, δεν έχω ιδέα από κλασική
μουσική. οπότε, δε μπορώ να μιλήσω για κάτι που δε γνωρίζω. εσύ μίλησες
για verdi και στο μυαλό μου, αμέσως ήρθε ο Βέρτης χαχα! αυτό ήταν αστίο.
θα σε συγχαρώ όμως θερμα, αφενώς για τη λατρία που έχεις σ 'αυτό που
κάνεις, αφετέρου, για την αξιοπρεπέστατη στάση σου στην εκπομπή! θερμά
συγχαριτήρια λοιπών. σου εύχομαι, να φτάσεις όσο πιο ψηλά γίνεται στο
ίδος που υπηρετείς.
Νίκος.
Στις 7/3/2014 7:56 μμ, ο/η Maria Georgakarakou έγραψε:
http://www.athina984.gr/audio/download/281536/karatzaferi.mp3

Από το iPad μου