Γεια σας.
Εδώ και λίγο καιρό αντιμετόπιζα το εξής πρόβλημα με το skype.
Βασικά μετά που έβαλα το skype και στο τηλέφωνο μου εχτώς από τον υπολογιστή,
φενόμουν συνδεδεμένος στους άλλους 24 ώρες έστο και αν εγώ δεν είμουν.
Αυτό συμβαίνει ότι και αν κάνουμε ακόμα και αν απεγκαταστήσουμε το πρόγραμα
εντελώς από το τηλέφωνο.
Η μόνη λύση προς το παρόν είναι η εξής.
Να αλάζουμε την κατάσταση του skype από διαθέσιμος σε αόρατος κάθε φορά που δεν
θέλουμε να φενόμαστε συνδεδεμένοι.
Δυστυχώς η ενέργεια αυτή θα πρέπει να γίνεται και στον υπολογιστή εχτώς από το
τηλέφωνο διότι ακόμα και αν κλείσουμε το πρόγραμα θα συνεχήσουμε να φενόμαστε
στους άλλους.
Αυτό όμως φενεται να συμβαίνει σε όσους έβαλαν το skype στα τηλέφωνα τους ήτε
αυτά είναι ifone ήτε android.
Για ‘σας που χρησιμοποιήται το skype αποκλειστικά στον υπολογιστή δεν έχετε να
ανισιχήσετε για κάτι.
Μπορίτε απλά να χρησιμοποιήτε το skype όπως και προηγουμένως.
Νίκος