φυσίκα και κρίνουμε και κρινόμαστε. εγώ σου είπα καλό βράδυ εσύ είπές καληνύχτά.
γρηγόρης
 Στις 13/3/2014 7:40 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε:

ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΙΆ ΔΙΑΦΟΡΆ ΣΤΟ ΤΌΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΏΡΑ. ΕΣΎ ΑΝ ΘΥΜΆΣΑΙ ΑΝΑΦΕΡΌΣΟΥΝ Σ΄ΕΜΕΝΑ ΕΝΩ ΕΓΏ ΔΕΝ ΑΝΑΦΈΡΟΜΑΙ ΣΕ 'ΣΈΝΑ. ΑΥΤΌ ΝΌΜΙΖΑ ΌΤΙ ΕΊΧΕ ΚΛΊΣΕΙ ΑΛΛΆ ΦΑΙΝΈΤΑΙ ΠΏς ΌΧΙ. ΑΝ ΕΣΎ ΛΟΙΠΌΝ ΘΈς ΝΑ ΦΕΡΘΕΊς ΈΤΣΙ Ή ΑΛΛΙΏς ΕΊΝΑΙ ΔΗΚΑΊΩΜΑ ΣΟΥ. ΚΆΝΕ ΌΠΩς ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙς. ΚΑΛΌ ΒΡΆΔΥ.
ΓΡΗΓΌΡΗς
 13/3/2014 7:14 μμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: