Βρισκόμαστε στην πλέον κρίσιμη καμπή της επανάστασης όπου στο Μεσολόγγι
αναμετριέται η ελπίδα και το όραμα με την αμίλικτη πραγματικότητα.
έτσι και τότε το καινούριο ήρθε με οραματικό στοχασμό, πίστη στο μελλον,
ανθρώπινο πόνο και θυσία και αυταπάρνηση της ζωής.
Σίγουρα το παρελθόν μας διδάσκει αλλά και μας δείχνει το μέλλον

«Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει.
Λαλεί πουλί, παίρνει σπυρί κι η μάνα το ζηλεύει.
Τα μάτια η πείνα εμαύρισε στα μάτια η μάνα μνέει
στέκει ο Σουλιώτης ο καλός παράμερα και κλαίει.
"Έρμο τουφέκι σκοτεινό,τι σ’ έχω `γώ στο χέρι;
Οπού συ μου `γινες βαρύ κι ο Αγαρηνός το ξέρει".»
http://www.youtube.com/watch?v=SQJ-rpB0Dps