Χρήστο καλό μεσημέρι Το χιουμοριστικό μου άρεσε άν και το γνώριζα. Γιώργος

From: "Χρηστοσ Χατζησ" <hatzi...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, April 01, 2014 12:50 PM
To: <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] καλημέρα σας και καλό μήνα!

μου το έστηλε ο φίλος μας και το μηράζομαι μαζί σας! καλή μέρα και καλό μήνα. τα βρήσκω αρκετά έξυπνα.
Ημερομηνία: Τρίτη, 1 Απριλίου 2014 11:19 πμ

καλή διασκέδαση.

Ενεργός νοημοσύνη...

Αυτή είναι μια χιουμοριστική ιστορία  που αξίζει τον κόπο να τη διαβάσετε.

Kατά τη διάρκεια μιας ένοπλης ληστείας στην πόλη Γουανγκτσού στην Κίνα, ο ληστής φώναξε στους πελάτες:

- "Μην κινηθείτε! Τα λεφτά ανήκουν στο Κράτος! Η ζωή σας όμως ανήκει σε σας"!!!

Όλοι ξάπλωσαν κάτω ήσυχα.
Αυτή η μέθοδος ονομάζεται: "MIND CHANGING CONCEPT "
Ελληνιστί: ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ.

Όταν οι ληστές γύρισαν σπίτι με τα εκατομμύρια που έκλεψαν, ο μικρός αδερφός, με πτυχίο μάστερ στα Οικονομικά, λέει στο μεγάλο αδελφό, απόφοιτο δημοτικού:
- "Έλα να μετρήσουμε τα χρήματα που αρπάξαμε."
Ο μεγάλος αδελφός του Δημοτικού του λέει:
- "Είσαι βλάκας! Είναι πολλά τα χρήματα και θα κάνουμε ώρες να τα μετρήσουμε. Το βράδυ στις ειδήσεις που θα ανακοινώσουν τη ληστεία, θα πουν και το ακριβές ποσόν που εκλάπη!"

Αυτή η συμπεριφορά ονομάζεται "EXPERIENCE" (=ΕΜΠΕΙΡΙΑ).
Είναι σαφέστατα χρησιμότερη στις μέρες μας από τα πτυχία μάστερ.

Όμως στην τράπεζα, μετά την ληστεία, ο ταμίας φωνάζει στον διευθυντή να καλέσει την αστυνομία.
Ο πτυχιούχος διευθυντής όμως του λέει:
- "Μην τηλεφωνήσεις ακόμα! Ευκαιρία είναι κοντά στα 20 εκατομμύρια που μας έκλεψαν, να πάρουμε άλλα 10 εμείς και κοντά στα 70 που έχουμε καταχραστεί, να πούμε ότι μας έκλεψαν 100!"

Αυτή η μέθοδος στα Πανεπιστήμια ονομάζεται:
"SWIM WITH THE TIDE"
Ελληνιστί "Κολύμπα με τη παλίρροια" και σε παράφραση :
"ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ"

Ο ταμίας λέει:
- "Μακάρι δηλαδή να 'χουμε μια ληστεία κάθε μήνα!"

Αυτό λέγεται: "ΚΙLLING BOREDOM " του λέει ο Διευθυντής.
Ελληνιστί "Σκοτώνοντας τη πλήξη" και σε παράφραση σημαίνει:
"Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ"

Το βράδυ, στις ειδήσεις ανακοινώθηκε ότι εκλάπη το ποσόν των 100 εκατομμυρίων. Οι καημένοι οι ληστές μετρούσαν και ξαναμετρούσαν, αλλά το ποσό που είχαν στα χέρια τους ήταν 20 εκατομμύρια.
Θυμωμένος λοιπόν ο ένας ληστής λέει:

- "Ρισκάραμε τις ζωές μας για 20 εκατομμύρια ενώ ο Διευθυντής με το πάτημα ενός κουμπιού καθάρισε 80 εκατομμύρια! Φαίνεται τελικά ότι είναι πιο επικερδές και ακίνδυνο να είσαι Διευθυντής Τράπεζας παρά ληστής !"

Αυτό λέγεται: "KNOWLEDGE IS WORTH AS MUCH AS GOLD!"
Ελληνιστί : "Η ΓΝΩΣΗ ΑΞΙΖΕΙ ΟΣΟ Ο ΧΡΥΣΟΣ!"

Ο Διευθυντής ήταν πολύ χαρούμενος, που με την ληστεία κάλυψε τις καταχρήσεις του.
Αυτό λέγεται:
"SEIZING THE OPPORTUINITY and DARING TO TAKE RISKS!"
Ελληνιστί σημαίνει : ΑΡΠΑΖΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ και ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΡΙΣΚΟ!"

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΝΤΡΑ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
Αγαπητέ Χρήστο.
Ελπίζω να μπορείς να με βοηθήσεις.
Τις προάλλες έφυγα για τη δουλειά μου αφήνοντας τον σύζυγό μου στο σπίτι να βλέπει τηλεόραση όπως συνήθως. Δεν είχα απομακρυνθεί πάνω από 500 μέτρα όταν το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διακοπές και έσβησε. Το πάρκαρα στην άκρη και πήγα με τα πόδια πίσω στο σπίτι για να ζητήσω βοήθεια από τον σύζυγό μου. Όταν μπήκα στο σπίτι δεν ...πίστευα στα μάτια μου! Τον βρήκα στην κρεββατοκάμαρά μας με την κόρη των γειτόνων μας! Εγώ είμαι 52,ο σύζυγός μου 54,και η κόρη των γειτόνων μας 22! Είμαστε χρόνια παντρεμένοι. Όταν άρχισα να τον ρωτάω μου αποκάλυψε ότι έχει σχέση μαζί της τους τελευταίους 6 μήνες. Του είπα να διακόψει αλλιώς θα έφευγα. Είναι άνεργος τους τελευταίους 6 μήνες και νιώθει άχρηστος και θλιμμένος. Τον αγαπώ πάρα πολύ αλλά από τη μέρα που του έθεσα το τελεσίγραφο γίνεται όλο και πιο απόμακρος. Δε θέλει να πάει σε σύμβουλο γάμου και φοβάμαι ότι δεν αντέχω άλλο αυτή τη κατάσταση.
Μπορείς να με βοηθήσεις;
Μαρία..
Αγαπητή Μαρία.
Όταν ένα αυτοκίνητο κάνει διακοπές και σβήνει μετά από τόσο μικρή απόσταση αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους.
Ξεκίνα ελέγχοντας αν υπάρχουν σκουπίδια στο σωληνάκι του καυσίμου.
Αν είναι καθαρό έλεγξε την πολλαπλή εισαγωγής και τα καλώδια της γείωσης.
Αν τίποτε από αυτά δε σου λύνει το πρόβλημα τότε μπορεί να είναι ελαττωματική η αντλία βενζίνης δημιουργώντας χαμηλή παροχή πίεσης στα μπεκ ψεκασμού.
Ελπίζω να βοήθησα.
Χρήστος...

--

Dimitris Peponas (mr)