θα σε είχα φτιάξει απο το πρωί, αλλά εχε χάρη που ελειπα και γύρισα βράδυ, ετσι για να καταλάβεις το νόημα τοων 15 π, χαχα. αλέξανδρος

From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, April 01, 2014 11:08 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] ενημερωθήτε για το έκτακτο προνοιακό επίδομα.

σάμπως το κοίταξα. έστειλα κατευθείαν το ποσόν. να σε ευχαριστήσω χάχά
----- Original Message ----- From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" <alexandrosdi...@hotmail.com>
Sent: Tuesday, April 01, 2014 10:30 PM

καλησπερα και καλό μήνα σε όλους, φίλε σπύρο καλό μήνα και καλή πρωταπριλιά, τελικά δεν μου την έφερες αλλά σου την έφερα, εκατό η αλεπου δεν γίνεται 101 το αλέπουδάκι! σου έστειλλα αυτό, κάνε κάτι και για μένα ρε σπύρο, τα στοιχεια που θες είναι,αφμ 072389873 και αμκα 120568017565 αλέξανδρος και μου έστειλλες αυτό, πέρνης 600 ευρώ. αλλά τα στοιχεία που σου έστειλλα είναι ψεύτικα και αυτό είναι εύκολο να επιβεβαιωθεί, όλη ξέρουμε πως τα πρώτα ψηφία του αμκα είναι ημερομηνία και χρονολογία γέννήσεως εγώ είμαι γεννημένος στις 11 06 68, αρα θα έπρεπε να γράφει 1106680 χαχα και του χρόνου. αλέξανδρος.--------------------------------------------------