Τέτοια ώρα βρε Νίκο πως να ανοίξω στη διαπασον τα ηχεία θα με διώξουν οι γείτωνες!
Και με τρελαίνει αυτό το τραγούδι!!
Στις 7/5/2014 9:09 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε:
εγώ που δε βλέπω τα κάλη αυτής της Πάολα, επιτρέπεται να απολάφσω ακουστικά λίγο τη δική μας; παιδιά εδώ χριάζεται τέρμα τα ηχία.
http://www.youtube.com/watch?v=QdRYuq8M8hs
Νίκος
Στις 7/5/2014 7:18 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
αυτά είναι δειλήματα!!! σπύρος
----- Original Message ----- From: "Spiros Skordilis" <spyri...@icloud.com>
To: "Α Όραση Όραση" <orasi@hostvis.net>
Sent: Wednesday, May 07, 2014 7:01 AM
Subject: [Orasi] Tα κάλλη της σέξι Πάολα για τον Αλέξη Τσίπρα!

Tα κάλλη της σέξι Πάολα για τον Αλέξη Τσίπρα!

  Τρίτη 6 Μαΐου 2014
Φωτιές άναψε στο διαδίκτυο αυτή η σέξι φωτογραφία που ανάρτησε στο facebook η Πάολα Μπακιντού, υπεύθυνη επικοινωνίας της ιταλικής κίνησης Άλλη Ευρώπη με τον Τσίπρα, η οποία διεκδικεί την ψήφο των Ιταλών ψηφοφόρων στις ευρωεκλογές.

Όπως βλέπετε η Πάολα εμφανίζεται με ένα λευκό μαγιό σε μια σέξι πόζα, ενώ το σχόλιό με το οποίο συνοδεύει την φωτογραφία αναφέρει: «Η προεκλογική εκστρατεία άρχισε κι εγώ θα χρησιμοποιήσω όλα τα μέσα επικοινωνίας που έχω στη διάθεσή μου. Ψηφίστε Αλλη Ευρώπη με τον Τσίπρα».

Το facebook και το twitter γέμισαν από αμέτρητα σχόλια, πολλά από τα οποία ήταν θετικά ενώ βρέθηκαν και πολλές ακόμη γυναίκες πρόθυμες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Πάολα.

Υπήρξαν όμως και αρνητικές αντιδράσεις που η Πάολα χαρακτήρισε βίαιες.

Μία από αυτές η αντίδραση της Λορέλα Τσανάρντο, δημιουργού του ντοκιμαντέρ «Το σώμα των γυναικών» και υποψήφιας με την Αλλη Ευρώπη με τον Τσίπρα. Όταν η ιταλική έκδοση της «Χάφινγκτον Ποστ» της ζήτησε ένα σχόλιο για το θέμα απάντησε ενοχλημένη: «Είμαι 56 ετών, έχω δύο μεταπτυχιακά, έχω αγωνιστεί για τα δικαιώματα των γυναικών. Κανένας δεν μιλάει για εμάς κι εσείς μου τηλεφωνείτε για τον κώλο της Μπακιντού. Με συγχωρείτε, αλλά δεν θα κάνω κανένα σχόλιο» .

http://www.aixmi.gr/index.php/t-2/

http://www.aixmi.gr/index.php/t-2/

Χρυσούλα