Εγώ πάντως παιδιά, και χωρίς να αμφισβητώ κάτι στα αποτελέσματα, έχω την αίσθηση ότι πρέπει ο Σαμαράς να εξαντλήσει την τετραετία του, όπως και ο κάθε Σαμαράς, δεν το λέω επειδή εγώ τον υποστηρίζω. Αν τότε ο σύριζα πάρει τις εκλογές, ε, τότε, χαλάλι του, κακό για μένα, όμως ποτέ δεν θα μπέρδευα εθνικές και ευρωεκλογές. Να σας πω και κάτι ξεχασμένο. Τα Γιάννενα πιστώθηκαν μετεκλογικά. Τάκης

-----Original Message----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Monday, May 26, 2014 11:03 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] το σχολιο μου για το εκλογικό αποτέλεσμα

λοιπόν αφού μου εύγαλες κομουνιστή δήμαρχο, έκανα κι εγώ κάτι για πάρτη
σου σύντροφε. συνέβαλα με την ψήφο μου στη νίκη της Δούρου, που μόλις
άκουσα το τελικό, αιστάνθηκα όπως τότε που ρίξαμε την τριάρα στο γαύρο
στο Καραϊσκάκη. πάλεψα και για Σακελαρίδη, όμως δυστυχώς.
Νίκος.
Στις 26/5/2014 9:49 μμ, ο/η Αλέξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε:

μετά απο πολλά χρόνια ξανααποκτήσαμεκόκκινο δημαρχο, αυτό βέβαι είναι ευχαριστο αλλά έχει και ένα ρίσκο, για παράδειγμα να μην κάνει τίποτα και απο αυτά που μπορει ας πουμε κάποια μικρά έργα μόνο και μόνο για να εκθέτει την κυβερνητική πολιτική, είναι όμως μια μεγάλη νίκη για τον ίδιο ειναι εξαιρετικός ανθρωπος, αλλά και την αριστερά και ειδικά για το κκε , μην ξεχνάμε πως βγήκε με πολύ μεγάλη διαφορα απο τον υποψήφιο της νδ. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas D. Theodoropoulos