Το στοιχείο μου! Εξαιρετικό μου ακούγεται!
Στις 31/5/2014 4:28 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
Λίγο πριν πούμε αντίο

Γκαμπριέλα Αμπρόζιο
μετάφραση:
Χρήστος Σιάφκος

Ψυχογιός,
2012
153 σελ.
Ιταλική πεζογραφία - Μυθιστόρημα [DDC: 853]

Η Ντίμα είναι Παλαιστίνια. Η Μίριαμ είναι Ισραηλινή. Και οι δύο είναι δεκαοκτώ
ετών. Οι τελευταίες δώδεκα ώρες της ζωής τους πριν από την αποστολή αυτοκτονίας
δεν είναι αρκετές για να μας κάνουν να καταλάβουμε. Μας αναγκάζουν, όμως, να
νιώσουμε τη μυρωδιά του θανάτου που ξεχειλίζει σε κάθε προσπάθεια συνύπαρξης
των δύο λαών. Υπάρχουν ιστορίες που δεν καταλογίζουν ευθύνες, δεν καταδικάζουν,
αλλά θέτουν ερωτήματα σε μας και στη γενιά μας.

Η ιστορία της Αγιάτ αλ-Ακράς και της Ραχήλ Λεβί είναι μια απ' αυτές.
www.hostvis.net/audiobooks/antio.7z

Χρυσούλα