γείασου ελένη. έχης δίκιο για την μιζέρια. όμως η παπαδάκη δεν κάνη τίποτε άλλο απο το να αποτιπώνη λογοτεχνικά πλευρές της ζωής. σπύρος ----- Original Message ----- From: "Eleni Christodoulou" <eleni...@cytanet.com.cy>
Sent: Friday, June 13, 2014 10:55 AM
Subject: Re: [Orasi] βιβλιοπροτάσεις. η μμπόρα και ξεφυλίζοντας την σιωπή.

Η Παπαδάκη είναι από τις αγαπημένες μου συγγραφείς! Το ξεφυλλίζοντας τη σιωπή δεν το έχω διαβάσει ακόμα, αλλά την μπόρα την έχω διαβάσει αρκετές φορές. Κατά τη γνώμη μου, είναι από τα πιο μίζερα και απαισιόδοξα βιβλία που έχουν γραφτεί. Όμως, ευτυχώς ή δυστυχώς, αγαπώ πολύ αυτό το είδος βιβλίου. Και δεν εννοώ πως είναι μίζερο στη γραφή, αλλά στις καταστάσεις που περνάει η Σοφία και οι υπόλοιποι.
Ελένη.