Γεια σας.
Η google κατά την διάρκεια του μεγάλου συνεδρίου της για
προγραμματιστές στις 25 και 26 Ιουνίου ανακοίνωσε την επερχόμενη
έκδοση του android που προς το παρόν ονομάζεται android l release.
Για πρώτη φορά η google δίνει την δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να
δοκιμάσουν αυτή την έκδοση και να αναφέρουν τυχόν προβλήματα πριν την
επίσημη κυκλοφορία.
Κυρίως συστήνεται σε προγραμματιστές για να μπορέσουν να προσαρμόσουν
τις εφαρμογές τους μέχρι την επίσημη κυκλοφορία.

Η έκδοση αυτή έχει πολλές αλλαγές στην εμφάνιση του λειτουργικού όπως
στις ειδοποιήσεις, στην εφαρμογή του τηλεφώνου και πολλά άλλα.

Ενδιαφέρον θα είναι να μάθουμε τι γίνεται με την προσβασιμότητα αυτής
της έκδοσης.
Η έκδοση αυτή μπορεί να τρέξει σε nexus5 και nexus7.
Εγώ προσωπικά δεν έχω τις γνώσεις και δεν είμαι τόσο τολμηρός για να
δοκιμάσω την έκδοση μιας και απαιτεί το λεγόμενο ρουτάρισμα του
κινητού κάτι όπως το jailbreak σε ios συσκευές.
Είμαι σίγουρος όμως πως αρκετά μέλη του eyes-free group θα το
δοκιμάσουν και θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες τις επόμενες μέρες.
Το android l preview βρίσκεται εδώ.
http://developer.android.com/preview/index.html
Και σε αυτή την σελίδα υπάρχουν οδηγίες για το πως μπορεί κάποιος να
το εγκαταστήσει στην nexus συσκευή του.
http://www.androidbeat.com/2014/06/install-android-l-developer-preview-nexus5-nexus7/
Νίκος