Καλημέρα Γιάννη. Το έχω ψάξει και δεν έχω βρει κάτι σχετικό δεν ξέρω κατά πόσο είναι προσβάσιμη αυτή η δυνατότητα.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Ιωάννης Παπαχρήστος
Sent: Monday, July 07, 2014 9:54 PM
To: orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] Μια ερώτηση για τις δημοσιεύσεις στο facebook

Φίλοι μου, χαίρετε.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω, σχετικά με το πώς μπορώ να προγραμματίσω κάποιες δημοσιεύσεις στο facebook, ώστε αυτές να εμφανιστούν μία ή δύο ημέρες αργότερα από το σήμερα. Δυστυχώς δεν με διευκολύνουν οι γραπτές οδηγίες που έχω ως τώρα βρει, και γι' αυτό σας παρακαλώ, κατατοπίστε με αναλυτικά, αν κάποιος κατέχει το άθλημα!

Για παράδειγμα, δεν μπορώ να εντοπίσω το χρονολόγιό μου, ώστε να μπω εκεί, όπως λένε οι γραπτές οδηγίες, και να επιλέξω ημέρα και ώρα.

Συγχωρείστε μου, παρακαλώ, την αφελή ερώτηση, αλλά δεν μπορώ να βρω μιαν άκρη.

   Γιάννης Παπαχρήστος.