Γεια σας παιδιά. Με λίγα λόγια εγώ θα ήθελα τον Άγγελο πίσω στην παρέα μας. Ο εξοβελισμόςκάποιου ατόμου δε βοηθά σε τίποτα. Ο Άγγελος δεν κάνει τίποτε περισσότερο από ότι κάνουν πολλοί έλληνες δηλαδή να αναμεταδίδουν αβάσιμες πληροφορίες οι οποίες στοχεύουν στη διάκριση των ανθρώπων. Μη μου πείτε πως δεν έχετε ακούσειι ξανά πως πίσω από όλα κρύβονται οιι Εβραίοι ή παλαιότερα ότι οι κομμουνιστές θα έρθουν και θα πάρουν τα σπίτια Στην παρέα μας λοιπόν θέλω να υπάρχει και η διαφορετική άποψη έστω και αν δε συμφωνώ με αυτήν. και όπως σε κάθε παρέα υπάρχουν τρόποι για να αντιμετωπίσεις κάποιον με τον οποίο δε συμφωνείς με αυτόν. Ένας τρόπος είναι να διαγράψω τα άρθρα του αδιαφορώντας για αυτά που αναρτά, άλλος τρόπος να τον αντικρούσω , όπως έγινε σε αυτήν την περίπτωση. Παιδιά, δε θέλω να νοιώθω πως είμαι σε ένα δικαστήριο αλλά σε μια παρέα. Συγχωρήστε με τη λέξη δικαστήριο. Αλλά όπως είπε και ο Χριστός μας ο αναμάρτητος πρώτος τη λίθο βαλλέτω. Καλά το είπα αυτό; Και τώρα λίσταρχε αναφέρομαι σε εσένα που είσαι δημοκράτης και σου ζητώ ντόμπρα όπως μόνο μια Θεσσαλονικιά ξέρει να αφήσεις να υπάρχουν και μη διασταυρωμένες πληροφορίες γιατί από τη μια εγώ προσωπικά μαθαίνω τί κυκλοφορεί και στο υπόλοιπο δαδίκτυο αλλά και από την άλλη μαθαίνω και ποιά είιναι η αλήθεια, όπως έπραξες σε αυτήν την περίπτωση. Τέλος, σαφώς και πρέπει να είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί σσε αυτό που αναρτούμε και γιατί όχι να υπάρχει μια απομάκρυνση λίγων ημερών όπως κάνουμε σε κάθε παρέα.
Ευχαριστώ που με ακούσατε.
Φιλικά
Νατάσα
Υ.Γ Εκεί που θα πρέπει να είσαι αυστήρόςείναι στις βρισιές