Αγαπητές φίλες και φίλοι της λίστας,
Θα συμφωνήσω με την άποψη του Σπύρου, αλλά και με τον Κώστα, στην δραστική πράξη. Δεν έχω τίποτε προσωπικό με τον Άγγελο που ποτέ δεν έχω συναντήσει, ωστόσο, θα θυμάστε ότι πρόσφατα κοντραρίστηκα μαζί του για μία απαράδεκτη ανάρτηση που έβαλε σχετικά με την ευθύνη των Γερμανών για το γεγονός ότι τα Ελληνόπουλα βγαίνουν αγράμματα. Και σε άλλες περιπτώσεις θεωρώ ότι παρόμοιες αναρτήσεις ήσαν απαράδεκτες, και θίγουν το επίπεδο της λίδτας μας. Τα τελευταία περί Εβραίων και ρατσισμού τα παρέκαμψα, δεδομένου ότι, καθώς έχω πάρα πολλές άλλες υποχρεώσεις, διαβάζω πολύ λίγα από τα μηνύματά μας. Όμως πρέπει να διαφυλάξουμε ένα επίπεδο και μία σοβαρότητα σε αυτά που γράφονται, και ο Σπύρος έχει δίκιο να τονίζει ότι κάθε τι που βγαίνει, εμφανίζεται ως δημόσια ανάρτηση, αφού αναρτάται σε λίστα. Εύχομαι καλή ξεκούραση σε όλες και όλους από την Εύβοια όπου εργάζομαι ωστόσο,
               Τάκης

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Μαρία Μανιατάκη
Sent: Thursday, July 17, 2014 12:44 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Καλουδάκης προς Θεοδωρόπουλο και Σκορδίλη

Καλημέρα Σπύρο, αυτό που λες δεν το είχα σκεφτεί! Εχεις δίκιο.
Γιώργο καλές διακοπές, καλά να περάσεις!
----- Original Message ----- From: "Σκορδήλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Thursday, July 17, 2014 6:43 AM

γιώργο αφού σου ευχηθώ καλές διακοπές με το καλό όταν επιστρέψης διάβασε τα παρακάτω. ενοήτε πως σε μία λίστα που εισάγοντε μυνήματα ρατσιστικά και υβριστικά έχης την συνευθίνη. και αυτό γιατί η λίστα αποτελή μία διαδικτιακή κοινότητα. το λάθος που κάνης και που κάνετε όλοι οι φίλοι, είναι πως κάθε mail το βλέπετε ξεχωριστά. θεωρήτε πως πατόντας ντιλίτ ξεμπερδέψατε. δεν είναι έτσι όμως. η λίστα εκτός του δικαιώματος δημοσίευσης των μελλών είναι δημόσια. αν βάλης στην αναζήτηση π.χ η φοροδιαφυγή των εβρέων, μαζί με τα βοθρο υστολόγια που το αναπαράγουν θα σου βγάλη και την όραση. αυτό λοιπόν δεν το επιθυμούμε. πιστεύω πως ούτε και εσύ θα ήθελες να ταυτίζεσε με τέτοιες διαδικτιακές κοινότητες.σπύρος ----- Original Message ----- From: "Γιωργος Καλουδακης" <georgeka...@yahoo.gr>