From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of mlaspas
Sent: Monday, July 28, 2014 11:11 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Τα νέα μου, μια παράκληση για βιβλία στο Σπύρο, και μια
μουσική παράκληση σε όλους.

Γειά σου Ελένη.
Ο Νίκος Ιγνατιάδης έγραψε πολλά τραγούδια, αλλά τη δισκογραφία του συνολικά,
όλα αυτά τα χρόνια που ασολιέμαι με τη μουσική δεν την έχω συναντήσει πουθενά.
Ούτε στο πάλαι ποτέ ένδοξο "Γαμάτο".
Εγώ έχωένα δίσκο ορχηστρικό του που περιέχει το "Κόκκινο γαρύφαλλο"απ[ ότι
θυμάμαι πρόχειρα.
Θα ψάξω ενδελεχώς και θα τα ξαναπούμε.
Μιχάλης

Στις 28/7/2014 10:43 μμ, ο/η Eleni Christodoulou έγραψε: