From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of γρηγόρης
αργυρόπουλος
Sent: Wednesday, September 17, 2014 6:18 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Στη δικαιοσύνη οδηγούνται οι "μαϊμού τυφλοί της Ζακύνθου

βεβαίως εδώ θα πρέπει να τονίσουμε και να παραδεχτούμε  την ευθύνη μας εκούσια
ή ακούσιαως τυφλοί, για όσα σχετικά  γνωρίζαμε και γνωρίζουμε, και σιωπούμε
ακόμη και σήμερα
  μόνο η ζάκινθος είναι;
διότι όσο και αν προσπαθούν να με πείσουν δεν δέχομαι ότι κάπιοι δεν ξέρουμε
  γρηγόρης
  Στις 17/9/2014 5:07 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: