Καλησπέρα:

Δεν είναι αστείο, αλλά πραγματικότητα.

Βγήκαμε εχθές με τη γυναίκα μου σε μια ταβέρνα στο Βόλο.

Την ώρα που ήρθε η σερβιτόρα να μας πάρει παραγγελία, μας έκανε την εξής
ερώτηση:

Μπορούμε να φάμε έτσι;

Αμέσως εισέπραξε την απάντηση τη δική μου:

Εσύ τρώς με τα μάτια;

Τέλος πάντων, δε δώθηκε συνέχεια, παραγγείλαμε, Φάγαμε και ήπιαμε του
σκασμού και μάλιστα φθινά και ποιοτικά.

Είναι η ταβέρνα Μπριζολάδικο, στα παλιά του Βόλου, μια από τις καλύτερες
ταβέρνες με φοιτητικές τιμές.

Αφού φάγαμε και ήπιαμε και ήρθε η ώρα να πληρώσουμε, στην ίδια σερβιτόρα
απευθύνθηκε η γυναίκα μου λέγοντας την:

Είδατε τελικά ότι και οι τυφλοί τρώνε και μάλιστα πολύ καλά;

Δεν έβγαλε μιλιά η κυρία, πήρε τα χρήματα, έφερε και τα ρέστα και φύγαμε μια
χαρά.

Τα συμπεράσματα και τα σχόλια δικά σας.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.