From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νικος Χαριτος
Sent: Friday, September 26, 2014 4:40 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Το υπουργείο Παιδείας θα διαγράφει ως «αιώνιους» και
φοιτητές με αναπηρία ή άλλες σοβαρές παθήσεις

ας διαλέξει Νατάσσα μου, νοσωκομείο ή πανεπιστήμιο. δε γίνονται και τα δύο κατά
τους μνημονιάζοντες. λοιπόν αυτή την ισότητα, την τραβάμε σαν λάστιχο κατά το
δοκούν. τι θα πει ισότητα ρε παιδιά; είμαστε ίσοι με τους βλέποντες; μπορούμε
να οδηγήσουμε; μπορούμε να διαβάσουμε για παράδειγμα έναν λογαριασμό; μπορούμε
να πάμε τα παιδιά μας στην παιδική χαρά με ασφάλεια; και για να μην ξεφύγω από
το θέμα. τον κόπο και το χρήμα που θα καταβάλουμε εμείς προκειμένου να
εξασφαλίσουμε τα βιβλία σε προσβάσιμη μορφή τα καταβάλουν οι βλέποντες; για
ποια ισότητα μιλάμε; με τα παραπάνω θέλω να σου πω πως συμφωνώ μαζί σου. ας μην
τα ισοπεδώνουμε όλα.
Νίκος.
          Στις 26/9/2014 3:46 μμ, ο/η Natasa Brenta έγραψε: