Καλημέρα Νεκτάριε. οι developers έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και αναμένεται να το επιδιορθώσουν την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε νέα τους.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas D. Theodoropoulos
Sent: Wednesday, October 01, 2014 6:04 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] εφαρμογή πλοήγησης viaopta nav

Καλησπέρα Νεκτάριε. Την δοκίμασα σήμερα πάλι. όντως αυτό που γράφεις μου το
έκανε και σε εμένα κάποιες φορές.  Αυτό το κάνει στους προορισμούς.
Υποπτεύομαι πως δεν κάνει καλό συγχρονισμό με τους χάρτες.
θα αφήσω ένα μήνυμα στο eyesgroup και θα επανέλθω.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nektarios Mallas