ναπ πεζει και αυτο

From: "Kostas D. Theodoropoulos" <ks...@hostvis.net>
Sent: Friday, October 24, 2014 8:20 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Έτσι γίνεται η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ του ΟΠΑΠ στο Τζόκερ!

Σκέψου όμως πως και οι δύο τυφλοί εσύ και η τύχη μπορεί να μην δει ο ένας τον άλλο ποτέ.
καλημέρες
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: stamatis mastoros
Sent: Friday, October 24, 2014 12:59 AM
To: orasi mailing list

΄καποτε στην εργασια μου ενασ συναδερφοσ ξερεισ τι μου ειπε οταν καναμε
κουβεντα για τυχερα πεγνια με προετρεψε κανωντασ κριο χιουμορ εσυ μου λεει
να πεζεισ γιατι η τιχη ειναι τυφλη α  τυφλοσ και εσυ θα τρακαρετε πιο
εευκολα φισικα γελασε μονοστου.