Μεγάλο κουράγιο και περίσσια δύναμη ψυχής φίλε.  Υποκλίνομαι απλά.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Christos Koromilas
Sent: Sunday, October 26, 2014 8:30 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Τα βλαστοκύτταρα αλλάζουν την αντιμετώπιση στην τύφλωση

Πρώτα απ' όλα να ευχηθώ κι εγώ στον Αλέξανδρο ότι καλλίτερο και θα ήθελα να
σας διηγηθώ την δικιά μου εμπειρία με τα βλαστοκύτταρα.
Εχασα την όραση μου τον Ιούνιο του 2008 μέσα σε τρείς ημέρες και η διάγνωση
ήταν οξεία αμφιβληστροειδική νέκρωση και πανραγοειδίτιδα .
Με λίγα λόγια ο ιος του έρπη 1 της ανεμουλογιάς ξεκλείδωσε από το ντι εν έι
μου και πήγε κι έκανε φλεγμονή στο οπτικό νεύρο και τον αμφιβληστροειδή .
Ηκαταστροφή ήταν γρήγορη και τεράστια και η τύφλωση μου άμεση και οριστική.
Τον χειμώνα του 2008  υποβλήθηκκα σε επέμβαση αποκόλλησης και τον επόμενο
Ιούνιο σε άλλη μία επέμβαση με την οποία μου έβγαλαν την σιλικόνη που μου
είχαν τοποθετήσει και σε επέμβαση καταρράκτη.
Μετά από όλα αυτά μπορούσα να αντιληφθώ αν ήταν ημέρα ή νύχτα με αρκετή
δυσκολία πολλές φορές.
Τον Μάρτιο του 2010επισκέφθηκα έναν γιατρό με μεγάλη εμπειρία στις εγχύσεις
βλαστοκυττάρων στο Λός Άντζελες ο οποίος μου έκανε έγχυση βλαστοκυττάρων από
συμβατό δότη , από πλακούντα.  , στην μηριαία ρτηρία κι οδηγώντας τα με
καθετήρα στα οπτικά νεύρα .
Την συγκεκριμένη επέμβαση την έκανα στην Τιχουάνα , στο ΜΕΞΙΚΌ, ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ
ΉΤΑΝ ΝΌΜΙΜΗ στις ΗΠΑ επειδή τα κύτταρα ΄δεν ήταν δικά μου κι αν θυμάμαι καλά
ήταν μία ποσότητα περίπου 20 εκατομμυρίων βλαστοκυττάρων.
Το αποτέλεσμα ήταν μικρό αλλά μπορούσα να το καταλάβω και η μέτρηση που μου
έκαναν στο νοσοκομείο του Λος Αντζελες έδειχνε την οπτική μου οξύτητα στο
ένα εξηκοστό.
Μετά από 1 χρόνο τον Μάρτιο του 2011 ξαναπήγα κι αυτή τη φορά μου πήραν
λίπος από την κοιλιά και μυελό των οστών από τον γοφό για να πάρουν
βλαστοκύτταρα δικά μου τα οποία πολλαπλασίασαν στο εργαστήριο και μετά από
10 ημέρες μου έκαναν έγχυση από την μύτη και μετά από άλλες τρείς ημέρες μου
έκαναν έγχυση στον νωτιαίο μυελό στην σπονδυλική μου στήλημσυνολικά ποσότητα
160 εκατομμυρίων βλαστοκυττάρων.
Η μέτρηση της οπτικής οξύτητας αυτή τη φορά έδδειχνε ένα τριακοστό.
Μετά από όλα αυτά αν με ρωτούσετε αν άξιζε τον κόπο θα σας έλεγα ναί χωρίς
δισταγμό .
Επίσης πιστεύω ότι όλα είναι θέμα χρόνου πλέον για να μπορέσουν πολλές
παθήσεις να έχουν κάποια βελτίωση.

Χρήστος Κορομηλάς