αν μη τι άλο, είναι μια ξεκάθαρη θέση.
Νίκος.
Στις 10/11/2014 10:00 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε:
παρακολουθώντας το νεόκοπο δημοτικό συμβούλιο της κέρκυρας προσκίμενο στον
σύριζα  έπεσα πάνω στο θέμα 69. πληροφορήθηκα ότι πέρασε κατά πλιοψιφίαν και
ακολοθώντας τηνν διεστραμένη μου συνήθεια να το ψάχνω λίγο παραπάνω διαπίστωσα
με ικανοποίση ότι η παράτξη ππου δεν το ψύφησε ήταν η παράτξι του κυρίου
χαραλάμους προσκίμενη στο κ.κ.ε μίλησα με τον κύριο χαραλάμπους και αφού τον
συνχάρηκα γι ατην τόλμη του, ζήτησα το πρακτικό που σας παραθέτω. και μιλάω για
τόλμη διότι σε μια μικρή κοινωνία είναι αντιλιπτό ότι τα ψιφαλάκια είναι
ψυφαλάκια.
  ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΚΥΡΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 69Ο ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ
ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΤΗΣ ΑΠΟ 04-11-2014 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΣ.

Κύριε Πρόεδρε και Κύριε Δήμαρχε,

Ειδικά γι' αυτό το θέμα, δεν είναι το ποσό, αλλά εμάς μας ενοχλεί και η μικρο
έτσι λαθροχειρία. Έχει πρόσκληση, λέει, ο Δήμος. Αλήθεια θα πάει από τους
Ε.Σ.Α. με Α σε όλους τους Δήμους; Ήρθε η πρόσκληση; Ο κ. Σκούπουρας είναι
Πρόεδρος των Ατόμων των ΑμΕΑ στην Κέρκυρα.  Νομίζω ότι είναι και Μέλος ίσως του
Εθνικού Συμβουλίου, δεν είμαι βέβαιος. Από κει και πέρα ας μας πει ο ίδιος.
Κάθε χρόνο γίνεται Συνέδριο ή κάθε δύο χρόνια της Ε.Σ.Α. με Α  Η Ε.Σ.Α. με Α
κατά την άποψή μας είναι μια αμαρτωλή, η ηγεσία της βέβαια, ομοσπονδία, η οποία
 παίρνει επιχορήγηση κάθε χρόνο από το Κράτος ένα εκατομμύριο και είναι σε θέση
να διοργανώσει το Συνέδριο και να καλεί ούτως ή άλλως και πέρσι πρόπερσι - πότε
έγινε Συνέδριο - ο κ. Σκούπουρας σαν Πρόεδρος των ΑμΕΑ πήγε. Σήμερα βρίσκουμε
τη δικαιολογία επειδή είναι Αντιδήμαρχος να πούμε ότι ήρθε μια πρόσκληση και
άρα θα πάει σαν εκπρόσωπος του Δήμου για να παρακολουθήσει και να φέρει πείρα.
Αυτά τα πράγματα, Κύριε Παντελιέ, είναι αστεία. Είναι αστεία πραγματικά να πάει
να πει ότι ναι ζητάς σαν Σύλλογος ΑμΕΑ επιχορήγηση από το Δήμο, τα χρήματα δεν
ξέρω πόσα είναι 500,00 ευρώ ενίσχυση ο Σύλλογος των ΑμΕΑ για να πάει ο Πρόεδρός
του στο Συνέδριο, να πούμε ναι μετά χαράς. Όχι όμως τέτοια κόλπα μέσα στο
Δημοτικό Συμβούλιο.