με ποια απο όλες χαχα. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas D. Theodoropoulos
Sent: Tuesday, November 11, 2014 2:27 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τους ανθρώπους με αναπηρία

οκ θα φροντίσουμε να συναντηθούμε με την συνιστώσα σου.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
Sent: Tuesday, November 11, 2014 2:12 PM
To: orasi mailing list

μάλλον στις 8 δεκέμβρη, κάπου στο μεσημεράκι,  υπερασπίζομαι τις θεςσεις τις
δικές μου τυχαινει να με καλύπτει μεχρι ενως σημειου ο συριζα. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Σκορδήλης Σπύρος