Καλημέρα σας!
Εγώ καταλαβαίνω λοιπόν απ'όλα τα παραπάνω πως πρέπει να εντατικοποιήσω
τις προσευχές μου ούτως ώστε το symbian πενταετίας τηλέφωνό μου να
είναι καλά!
Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω έχουμε το εξής συμπέρασμα: Αγοράζουμε
iPhone από την έκδοση 5 και μετά, αν θέλουμε άμεση χρήση κινητού ή
κάποιου android, αν τσιγγουνευόμαστε τα λεφτά μας. Και στις δύο
περιπτώσεις όμως, κινητό θα έχουμε στα χέρια μας, αφού πρώτα πάρουμε
διδακτορικό από το Χάρβαρντ! Σωστά;
Μεγάλες στιγμές!
Πολύ καλημέρα σας!
Νίκος