την έπαθα και εγώ πράγματι. έτσι απενεργοποιήτε η γρήγορη πλόηγηση. σπύρος
----- Original Message ----- From: "giannis skourmpoutis" <giannissk...@hotmail.gr>
To: <Orasi@hostvis.net>
Sent: Wednesday, November 19, 2014 1:11 AM
Subject: [Orasi] Χρήση ασύρματου πληκτρολογίου στο iOS οχτώ

Καλησπέρα σε όλους. Από τότε που εγκατέστησα το iOS οχτώ στο κινητό μου οποιο ασύρματο πληκτρολόγιο έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιήσω υπολειτουργεί. Μετά από αρκετά τηλέφωνα με τους τεχνικούς Της Apple διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει κάπιο πρόβλημα απλά Στο iOS οχτώ είναι Ενεργοποιημένη η γρήγορη πλοήγηση. Πατώντας το αριστερό και το δεξί βέλος απενεργοποιείται και το πληκτρολόγιο λειτουργεί φυσιολογικά. Μου έστειλαν και το παρακάτω link με όλες τις οδηγίες χρήσης του voice over με ασύρματο πληκτρολόγιο.
http://help.apple.com/iphone/8/#/iph6c494dc6