ο εξ απο ΄δω δεν είναι μηΫγα, κάνω λάθος;
χαχα
γρηγόρης
τις 2/12/2014 10:39 μμ, ο/η Αλέξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε:

ο εξω απο δω με τριγυρνα ,χαχα. αλεξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: γρηγόρης αργυρόπουλος
Sent: Tuesday, December 02, 2014 10:33 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] βιβλιοπροτάσεις. αντίο παλακίδα μου

μα δεν είπε όνομα, δεν έθυξε υπολύψεις,
τώρα,αν η  η μηΫγα σε τριγυρνά...χαχαχαχα
γρηγόρης
Στις 2/12/2014 10:26 μμ, ο/η Αλέξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε:

είδες του έδωσες αερα και με μενα τα εβαλε, που εχω και το όνομα του μεγάλου στρατηλάτη, βεβαια ουδεις δεν θα ψάξει για τον τάφο μου, χοχο. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: γρηγόρης αργυρόπουλος