Καλημέρα:

Εστειλα e-mail για να γραφτώ, αλλά δε μου ήρθε επιβεβαίωση ότι μπήκα.
Τί μπορώ να κάνω;

From: "Kostas D. Theodoropoulos" <ks...@hostvis.net>
Sent: Sunday, December 07, 2014 9:45 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Δπικοινωνια με lg

Καλημέρα Νίκο. Εμείς εδώ είμαστε παράδεισος μπροστά σε αυτές τις αντιπαραθέσεις χαχα. Πάντως εγώ χρησιμοπιώ το web mail από τον εξπλόρερ ή τον μοζίλα. Κατα βάση το επισκέπτομαι μία με δύο φορές την ημέρα και έχω ησυχάσει ενώ ταυτόχρονα από τις επικεφαλίδες βλέπω τι με ενδιαφέρει. όμως σε κάθε περίπτωση είναι το καλύτερο group σε πληροφόρηση και αξιολογήσεις συσκευών.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nikos Demetriou