Το πρόβλημα είναι πιο σοβαρό απο αυτό που νομίζεις. Απλώς δεν έχει νόημα να
φέρουμε το φάρο τυφλών σε μια δικαστική δίνη γιατί δεν θα κερδίσουμε τίποτα.
Απλώς θα κλείσει ο φάρος 1 h αρχύτερα. Η πιο υγιής λύση είναι να φύγει το παρόν
διοικητικό και να αντικατασταθεί.

Μαρία Γεωργακαράκου
Μονωδός
Ιστορική Μουσικολόγος.