άλλοι θα το λέγανε χαχαχα. τελικά έχω φίλους χαχαχα. σπύρος

From: "Anastasia Brenta" <aba2...@icloud.com>
Sent: Sunday, January 11, 2015 1:20 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το 2015

Κώστα, μου είχε έρθει πάλι το μήνυμα που σου είχα πει από το τηλέφωνο. Αυτή τη φορά όμως κατάφερα και έκανα reable από το I phone με το οποίο τα καταφέρνω καλύτερα σε σχέση με το mac. Μετά από κάποια ώρα άρχισαν να έρχονται τα μηνύματα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις είχε λυθεί το πρόβλημα όταν εσύ κοίταξες το λογαριασμό μου. Να σημειώσω ότι από τη λίστα “μοιράσου” έχω διαγραφεί χωρίς να μου έρθει νέα ειδοποίηση και ενώ ο Στέλιος είχε κάνει τις απαραίτητες σχετικές ρυθμίσεις στο λογαριασμό μου. Επίσης έχει γίνει κάτι περίεργο. Ενώ όλα τα μηνύματα της οράσεως έρχονται πλέον στο φάκελο που έχω ορίσει,
το συγκεκριμένο μήνυμα- συζήτηση εμφανίστηκε στο φάκελο εισερχόμενα.
Και για να χαμογελάσουμε λιγάκι το πρώτο μήνυμα που έλαβα ήταν του Σπύρου, έτσι για να μην τολμήσεις να τον πεις γκαντέμη.
Φιλικά
Νατάσα
Στις 9 Ιαν 2015, 2:14 μ.μ., ο/η Kostas D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε:

Καλησπέρα Νατάσα. Μπαίνω στον λογαριασμό σου και δεν βλέπω κάτι. Ποιό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις;
χαιρετισμούς
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Anastasia Brenta