χοχοχοχο. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Christos Koromilas Κορομηλάς
Sent: Tuesday, January 27, 2015 9:55 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Κουρουμπλής: Αναλαμβάνω το υπουργείο υγείας και κοινωνικής ασφάλισης

Και εγώ δεν τον συμπαθώ και ίσως φταίει ότι να Απέκης φίλε μου Αλέξανδρε.
Πάντως μέσα από την καρδιά μου και με όλη την καρδιά μου εύχομαι καλή επιτυχία για το καλό όλων μας

From my iPhone
Christos Koromilas
+306936396941Fax +30 2102113231
Skype name  ckoromilas

27 Ιαν 2015, 19:47, ο/η Kostas D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε:

Η πρόνοια υπάγεται μέχρι στιγμής στο υπουργείο εργασίας. Για το μόνο που παίρνει από αυτό είναι η κοινωνική ασφάλιση.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Χαρίτος