Οι ερωτήσεις της ημέρας από τον άσχετο, νέο χρήστη iphone. Πως
διαγράφω άσχετα για μένα εικονίδια από την αρχική μου σελίδα; Για
παράδειγμα, δεν θέλω τον καιρό, τις υπομνήσεις και δυο τρεις άλλες
βλακείες... Επίσης, πως λέγεται η εφαρμογή που μου διαβάζει τα
μηνύματα κειμένου και πως και τέλος, πως χτυπάει κουδούνισμα όταν μου
έρχεται κάποιο μέιλ; Ελπίζω να μη γίνομαι κουραστικός....
Καλημέρα σας!

Την 7/2/15, Marina Apostolou <marin...@cytanet.com.cy> έγραψε: