Καλημέρα σε όλους.

Εδώ και μιά βδομάδα έχω καινούργιο υπολογιστή.
Αγόρασα έναν υπολογιστή lenovo με windows 8.1.
Το συγκεκριμένο μηχάνημα ανήκει στην κατηγορία των netbooks, αλλά, έχει και τη δυνατότητα να λειτουργήσει ωσ tablet, αφού το πληκτρολόγιο είναι αποσπόμενο. Μόλις λοιπόν το άνοιξα και σύνδεσα το πληκτρολόγιο, μαζί με τα windows, ξεκίνησε και ο αφηγητής, που βέβαια υποστηρίζει αγγλικά. έκανα όλο το σετάρισμα του υπολογιστή με τη χρήση του αφηγητή χωρίσ κανένα πρόβλημα. συνδέθηκα στο internet και κατέβασα και εγκατέστησα την τελευταία έκδοση του nvda. Την επόμενη μέρα εγκατέστησα και το Δημήτρη και τώρα το μηχάνημα δουλεύει άψογα αφού πρώτα επέλεξα για γλώσσα των windows τα Ελληνικά. Τα μόνα μειονεκτήματα είναι οτι έχει πολύ μικρό σκληρό δίσκο και για να καλύψω επιπλέον ανάγκες χρησιμοποιώ εξωτερικό. Το δεύτερο είναι οτι οι θυρες usb που διαθέτει είναι micro usb. και χρειάστηκε να αγοράσω εξτρα καλώδια σύνδεσης. Πάντως από τη μέχρι τώρα χρήση του είμαι πολύ ευχαριστημένη, κυρίως γιατί έχει μεγάλη αυτονομία μπαταρίας. Το χρησιμοποίησα μέ τημπαταρία του επί 5 ώρες συνεχόμενα.
έχω όμως μία απορία για τη χρήση των windows 8.1
Δεν δέχεται με τίποτα τη συντόμευση για δημιουργία φακέλων. Πατάω control n και με γράφει στα τσιπάκια του.Επίσης το μενού και γενικότερα ο windows explorer είναι εντελός διαφορετικός από αυτά των προηγούμενων εκδόσεων των windows, αν εξερέσω λίγο τα windows 7 που φένεται να έχει ομοιότητες.
Αν έχετε κάτνα μου πείτε πάνω σ' αυτό, με ενδιαφέρει.
Επίσης, έχει προεγκατεστημένο το microsoft office 2013, που όμως δεν είναι ενεργοοποιημένο και μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάπουτο serial number. Οι παλιότερες εκδόσεις του office είναι συμβατές, ή θα πρέπει να ψάξω άλλες λύσεις τύπου open office ή κάτι τέτοιο.

--
Με εκτίμηση

Μαρία Μανιατάκη