Ο άντρας που μοιράζεται το king size κρεβάτι του και την ζωή του με δυο
γυναίκες (Photos)

Με δυο γυναίκες μοιράζεται το king size κρεβάτι του και την ζωή του ο 34χρονος
Άνταμ Λάιονς, την 26χρονη Μπρουκ Σιντ και την 25χρονη Τζέιν Σαλάκοβα. «Είμαστε
ακριβώς όπως κάθε άλλη οικογένεια. Με μια εξαίρεση: Στη δική μας οικογένεια τα
παιδιά έχουν έναν μπαμπά και δυο μαμάδες που ζουν όλοι μαζί κάτω από την ίδια
στέγη» εξηγεί ο 34χρονος.

Η 26χρονη Μπρουκ υποστήριξε ότι η σχέση με δύο συντρόφους έχει μια πολύ θετική
πλευρά: «Εχοντας δυο συντρόφους έχω λύσει και το πρόβλημα ότι δεν θα αφήσω ποτέ
τα παιδιά μου με κάποιον που δεν εμπιστεύομαι. Τα παιδιά μου μεγαλώνουν
βλέποντας τον Ανταμ και την Τζέιν που είναι ιδιαίτερα στοργικοί και φροντίζουν
ο ένας τον άλλον. Νομίζω ότι αυτό είναι καταπληκτικό...».

«Μετά από μια σχεδόν  μοναχική ζωή, ζούσα ξαφνικά σαν τον Χιου Χέφνερ. Ενιωθα
ότι μπορούσα να κοιμηθώ με κάθε όμορφη γυναίκα. Κάποια στιγμή έβγαινα με 14
γυναίκες ταυτόχρονα. Ηταν τρελό!» εξομολογείται ο Λάιονς, αναφέροντας ότι είδε
σημαντική βελτίωση στον εαυτό του ύστερα από την ανάγνωση πολλών βιβλίων
ψυχολογίας και πρόσθεσε: «Τα ραντεβού με όλες αυτές τις γυναίκες ήταν πολύ
αγχωτικά και βαρετά. Κατάλαβα ότι έπρεπε να ερωτευτώ για να ηρεμήσω».

Το 2007, γνώρισε την Αλεξάντρα από το Τέξας σε ένα κλαμπ και την ερωτεύτηκε.
Μετά από ένα χρόνο, παντρεύτηκαν. Ο γάμος τους δεν είχε μεγάλη επιτυχία, καθώς
η Αλεξάντρα δεν ήθελε να κάνει παιδί με τον Λάιονς, και ξεκίνησαν να βλέπουν κι
άλλους ερωτικούς συντρόφους, μετατρέποντας τη σχέση τους σε πολυγαμική.

«Ημασταν πολύ φίλοι με την Μπρουκ που ήταν μπαϊσέξουαλ. Το 2012 κατέληξα να
περνάω πολύ περισσότερο χρόνο με την Μπρουκ. Παίζαμε video games και βγαίναμε
τα βράδια παρέα.  Σύντομα έγινε η καλύτερή μου φίλη. Ενα βράδυ η Αλεξάνδρα, ενώ
μιλούσαμε για τους άλλους σεξουαλικούς συντρόφους μας, μου πρότεινε να κοιμηθώ
με την Μπρουκ» επεσήμανε ο 34χρονος και συμπλήρωσε: «Σύντομα έγινε ξεκάθαρο ότι
η Μπρουκ και εγώ ερωτευτήκαμε. Η Αλεξάνδρα εξακολουθούσε να μην θέλει παιδιά
και εκείνη την περίοδο έβγαινε με έναν άνδρα που της άρεσε πολύ. Στα τέλη του
2012 εγώ και η Αλεξάνδρα κάναμε μια βαθιά συζήτηση και αποφασίσαμε να
χωρίσουμε. Μετακόμισε στο σπίτι του άνδρα που είχε γνωρίσει και εγώ βρήκα ένα
άλλο σπίτι στο οποίο έμεινα με την Μπρουκ και τον γιο της».

Από την πλευρά της η Μπρουκ ισχυρίστηκε ότι αν και της άρεσε ο Άνταμ, δεν ήθελε
να σταματήσουν να βλέπουν άλλες γυναίκες και όπως ανέφερε η ίδια: «Ετσι
αποφασίσαμε μαζί με τον Ανταμ να γίνουμε... ομάδα και να κάνουμε σεξ μαζί με
άλλες γυναίκες. Την πρώτη φορά το κάναμε όταν πήγαμε σε ένα στριπ κλαμπ».

Το ζευγάρι συνάντησε την Τζέιν τον Απρίλιο του 2013, κατά την διάρκεια μιας
κοινής τους εξόδου.  Η Μπρουκ επεσήμανε ότι η Τζέιν, αμέσως, της τράβηξε την
προσοχή: «Υπήρξε μια σπίθα με την Τζέιν. Ηταν πολύ διασκεδαστική και έξυπνη.
Ηξερα ότι μαζί τους μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω από σεξ για μια βραδιά.
Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι μπορούσαμε όλοι μαζί να ζήσουμε σαν μια
ευτυχισμένη οικογένεια».

http://www.topontiki.gr/article/125007/o-antras-poy-moirazetai-king-size-krevati-toy-kai-tin-zoi-toy-me-dyo-gynaikes-photos

http://www.topontiki.gr/article/125007/o-antras-poy-moirazetai-king-size-krevati-toy-kai-tin-zoi-toy-me-dyo-gynaikes-photos

Christos Koromilas